یزدان پناه در گفت و گو با پانا:

تعلیم و تربیت فقط از کتاب های درسی و کلاس ها اتفاق نمی افتد

مدیرکل دفتر عشایر و کمتر توسعه یافته وزارت آموزش و پرورش گفت: تعلیم و تربیت فقط از کتاب های درسی و کلاس ها اتفاق نمی افتد بلکه دانش آموزان می توانند در تمام لحظات خود به خصوص ایام نوروز زمینه های آموزشی و رشد اجتماعی خود را رقم بزنند.

کد مطلب: ۶۰۷۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد

علی نقی یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا ضمن تبریک سال جدید، اظهار کرد: نباید تصور شود که تعلیم و تربیت فقط از کتاب های درسی و در کلاس ها اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: دانش آموزان در تمام لحظات غیر از کلاس درس می توانند زمینه های آموزشی و رشد اجتماعی خود را رقم بزنند.

مدیرکل دفتر عشایر و کمتر توسعه یافته وزارت آموزش و پرورش افزود: دانش آموزان اگر بتوانند در رفت و آمدهای خانوادگی و دوستانه و حتی اتفاقاتی که در این تعطیلات با آن مواجه می شوند درس بگیرند بسیار خوب است.

یزدان پناه اشاره کرد: احترام به بزرگ ترها، صله رحم، بازدید و عیادت از بیماران، توجه به طبیعت و اهمیت محیط زیست از مسایلی است که می توان در ایام نوروز به آن پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این مسایل محتوای درس ها نیز است، تصریح کرد: دانش آموزان می توانند برخی مهارت های زندگی را در تعطیلات برداشت و کسب کنند و دستاوردهای خوبی را در این ایام داشته باشند.

مدیرکل دفتر عشایر و کمتر توسعه یافته وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموزان سراسر کشور در ایام نوروز و تعطیلات توجه ویژه ای به امر طبیعت، درخت، گل و گیاه، حفظ منابع طبیعی داشته باشند.

یزدان پناه گفت: در کنار توجه به محیط زیست داشتن اخلاق نیکو و توجه به رفتارهای بزرگ ترها می تواند زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار