معاون پرورشی و فرهنگی خراسان جنوبی در گفت و گو با پانا:

الگوسازی و معرفی الگو یکی از وظایف مهم عوامل تربیتی است

معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان جنوبی گفت:جوانان و نوجوانان ما به دنبال الگوهای خود هستند بنابراین الگوسازی و معرفی الگو یکی از وظایف مهم عوامل تربیتی است .

کد مطلب: ۶۰۷۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

غلامحسین نارمنجی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: در امر تربیت باید همه اجزاء با یکدیگر همکاری کنند عوامل تاثیر گذار در تربیت صرفاً با یک نفر و یک ارگان نیست بلکه فعالیتهای تربیتی با همکاری یک مجموعه شکل می گیرد .

وی افزود: مهمترین عوامل تربیت خانواده ها ، مدرسه ، جامعه و در دنیای امروز رسانه ها هستند علاوه براین نباید از نقش الگوهای تربیتی در جامعه نیز غافل بود .

معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان جنوبی گفت: جوانان و نوجوانان ما به دنبال الگوهای خود هستند بنابراین الگوسازی و معرفی الگو یکی از وظایف مهم عوامل تربیتی است .

وی تصریح کرد: خانواده ها ، مدارس باید الگو داشته باشند علاوه براین باید به دانش آموزان الگو معرفی کنند لذا اگر می خواهیم ائمه را به عنوان الگو معرفی کنیم باید آن ها به صورت عملیاتی معرفی شوند.

نارمنجی تصریح کرد: اعتقاد داریم همه عوامل مدرسه در بحث تربیت موثر هستند و این دیدگاه ارزشمندی است که وزیر آموزش و پرورش به فرآیند تربیت دارد .

وی ادامه داد : باید محیط مدرسه را طوری طراحی کنیم که همه عوامل موثر در تربیت به بهترین وجه نقش خود را ایفا کنند این موضوع را در فعالیت های خود تاکید کرده ایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار