ماموريت امور تربيتي تكرار دائم بحث پرورش دربين جوانان ودانش آموزان است
مديركل آموزش و پرورش شهر تهران گفت :نهاد امور تربيتي براي پاسخ گويي به نيازهاي اصلي و اساسي نظام تعليم و تربيت و خلا هاي موجود در جامعه در روزهاي آغازين انقلاب به وجود آمد و در طول دهه هاي شصت و بعد از آن تاثيرات چشمگيري را روي نظام تعليم و تربيت گذاشت.
مدير كل آموزش و پرورش شهر تهران در همايش 8 اسفند ماه كه در سالن امام علي (ع) برگزارشد در جمع پيشكسوتان و مربيان تربتيي گفت : نهاد ها براي پاسح گويي به يك نياز ضروري جوامع انساني ايجاد مي شوند.
وي در ادامه بيان داشت : نهاد امور تربيتي براي پاسخ گويي به نيازهاي اصلي و اساسي نظام تعليم و تربيت و خلا هاي موجود در جامعه در روزهاي آغازين انقلاب به وجود آمد و در طول دهه هاي شصت و بعد از آن تاثيرات چشمگيري را روي نظام تعليم و تربيت گذاشت.
وي در ادامه بيان داشت : اگرچه بايد خاطرنشان كرد كه نهاد امور تربيتي و جريان تربيتي در سطح مدارس ما نيازمند بازنگري هاي اساسي بوده و كاركرد هاي جديدي را در دوران جديد و در شرايط جديد براي آن تعيين كرد.
ماموريت امور تربيتي تكرار دايم بحث پرورش در بين جوانان و دانش آموزان است . ماموريت و هدف ديگر امور تربيتي تغيير بنيادي نظام آموزشي بود.امروز نظام امور تربيتي و فعاليت هاي آن كاملا قابل اتكا بوده و هست
مدير كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت : گفته شده است مربيان امور تربيتي سربازان انقلابند چرا كه اين سربازان از مرز هاي اعتقادي دفاعه كردند و مي كنند
كمره ي درباره علل اصلي به وجود آمدن امور تربيتي گفت:حفظ مرزهاي اعتقادي و دستاورد هاي انقلاب اسلامي و انتنقال ارزش هاي ديني ، شناخت و پرورش استعداد دانش آموزان و رشد ديني و عقلي و عاطفي است.
وي دربيان داشت:امروز سرعت تغييرات بسيار غافل گير كننده شده و شرايط را براي استقرار جريان تربيت سخت تر كرده است . افزايش و تغييرات مناسبات اجتماعي موثر بر تربيت و روح و روان دانش آموزان فضا را براي كار كردن بسيار دشوار كرده و واكنش منفعلانه ما در برابر اين تاثيرات بر روي نظام تعليم و تربيت باعث شده كارآمدي نظام آموزشي اندكي با ابهام روبرو شود.
ارسال دیدگاه