با حضور ۲۷ مرد یخی ؛

جشنواره زمستانی مردان یخی ایران در مشگین شهر برگزار شد

مسابقات مردان یخی ایران با حضور ۲۷ مرد یخی از استانهای مختلف در خیاوچایی مشگین‌شهر برگزار شد و مردان یخی ایران لحظات ماندگاری در زیر آب سرد و برف به ثبت رساندند.

کد مطلب: ۶۰۱۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مسابقات مردان یخی ایران در قالب جشنواره زمستانی امروز با حضور ۲۷ مرد یخی ایران در خیاوچایی مشگین‌شهر برگزار شد که در این مسابقه مردان یخی ایران با ماندن در زیر آب سرد خیاوچی و برف مشگین‌شهر لحظات ماندگاری به ثبت رساندند .

خیاوچایی مشگین‌شهر میزبان مردان یخی بود که آمده بودند در زیر برف و آب سرد بمانند که این مسابقه هیجان بسیار زیادی داشت و شرکت‌کنندگان در مسابقات لحظات و صحنه‌های بسیار جالبی را رقم زدند .

مسابقات قوی‌ترین مردان یخی ایران که به همت مجموعه گردشگری نورسبلان برگزار شد با استقبال پرشکوه اهالی مشگین‌‌شهر و گردشگران داخلی همراه بود به طوری که در اطراف خیاوچایی مشگین‌شهر جای سوزن انداختن نبود و حاضران با تشویقهای خود شور و حال خاصی به مسابقات مردان یخی ایران در مشگین‌شهر دادند .

مسابقات مردان یخی ایران که برای نخستین بار در استان اردبیل و در خیاوچی برگزار شد از حال و هوای خاصی برخوردار بود به طوری که از ابتدای صبح گردشگران و مردم مشگین‌شهر خود را به خیاوچایی مشگین‌شهر رسانده بودند تا این مسابقه را برای نخستین بار در شهر توریستی و گردشگر‌پذیر مشگین‌شهر تماشا کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار