وزیر آموزش و پرورش در بازدید از بیمارستان فرهنگیان شهید باهنر:

کاهش دغدغه های درمان و ارتقای خدمات پزشکی به فرهنگیان در اولویت است

وزیر آموزش و پرورش کاستن از دغدغه های درمان وارتقای کیفیت خدمات پزشکی به فرهنگیان رااز اولویت های این وزارتخانه قلمداد کرد.

کد مطلب: ۶۰۰۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، شامگاه گذشته پنج شنبه فخرالدین دانش آشتیانی به صورت سر زده از بیمارستان فرهنگیان شهید باهنر تهران بازدید و از نزدیک با فرهنگیان حاضر دراین مرکز درمانی درباره مشکلات مرتبط با درمان و سلامت گفتگو کرد.


وزیر آموزش و پرورش، ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان و عیادت از چند بیمار فرهنگی، توجه و ارتقای سطح سلامت و بهداشت را یکی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع توصیف کرد و گفت : دولت تدبیر و امید به مقوله سلامت توجه ویژه ای دارد و باید تلاش کنیم تا این نگاه و توجه درباره سلامت و افزایش خدمات پزشکی به فرهنگیان و خانواده هایشان پررنگ تر شود.

عضو کابینه تدبیر و امید با بیان این که پرورش نسلی سالم و تندرست در گرو داشتن معلمانی سالم است، افزود : باید به گونه ای قدم برداریم و برنامه ریزی کنیم که معلمان دغدغه های درمان نداشته باشند و هم و غم آنان معطوف به آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان باشد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد : اهتمام به امر سلامت و ارتقای سطح خدمات رسانی مراکز درمانی فرهنگیان و افزایش خدمات پزشکی به معلمان از اولویت های وزارت آموزش و پرورش است .

گفتنی است در این بازدید مدیرکل دفتر وزارتی و مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ،وزیر آموزش و پرورش را همراهی کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار