معاون پرورشی و فرهنگی وزیر:

نگاه بخشی گرایانه مانع استفاده از حداکثر امکانات در آموزش و پرورش است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: نگاه بخشی نگرانه باعث شده نتوانیم از حداکثر امکاناتمان در گسترش فعالیتهای پرورشی مدارس استفاده کنیم.

کد مطلب: ۵۹۹۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ مهدی فیض امروز سه شنبه 3 بهمن درگردهمایی مشترک معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران سازمان های دانش آموزی سراسر کشوردر اردوگاه شهید باهنر تهران با اشاره به سیاست های پرورشی آقای وزیراظهار داشت: محدودیتها، مشکلات و تنگ نظری ها کار را برای ما سخت می کنند، امید است با حضور شما(دانش آشتیانی) بتوانیم ماموریتی که بر عهده داریم را به انجام برسانیم.
وی گفت: تقویت همدلی میان همکاران در معاونت های پرورشی استانها و بهره گیری از نظرات همکاران در حوزه های مختلف تربیتی در زمینه استفاده بهینه از منابع از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خصوص برخی موانع موجود در استفاده از حداکثر امکانات در نظام تعلیم و تربیت گفت: ما امکانات و زیرساخت های خوبی داریم ولی عدم هماهنگی ها و برخی ضوابط دست و پاگیر باعث می شود نتوانیم حداکثر بهره را از این امکانات ببریم.
گردهمایی مشترک دو روزه ای با حضور معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور از امروز سه شنبه 3 اسفند 95 با حضور مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل این حوزه، قائم مقام و معاونین سازمان دانش اموزی کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار