مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

آماده سازی 164مدرسه جهت اسکان میهمانان نوروزی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 164 مدرسه جهت پذیرایی و اسکان میهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی استان در تعطیلات نوروز 96 آماده شده است.

کد مطلب: ۵۹۹۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، عباس لامعی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد اسکان این اداره کل اظهار کرد: در حال حاضر 14 پایگاه اسکان نوروزی در 12 شهرستان استان آماده استقبال از میهمانان نوروزی استان می باشند.

وی با اشاره به تجهیز یک هزار و 148 کلاس درس در قالب ویژه، نوع الف و ب، تصریح کرد: در سال گذشته قریب 260 میلیون تومان برای تجهیز پایگاه های ستاد اسکان آموزش و پرورش استان هزینه شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که در سال گذشته بیش از 17 هزار و 400 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در پایگاه های اسکان نورزی آموزش و پرورش پذیرش شدند، ادامه داد: ثبت نام ستاد اسکان آموزش و پرورش استان از سوم اسفند ماه آغاز شده و تا 22اسفند سال جاری ادامه دارد.

لامعی با اشاره به اینترنتی بودن ثبت نام ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اضافه کرد: وب سایت ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی، به آدرس www.eskan.medu.ir برای ثبت نام میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار