برگزاری مسابقه بزرگ میثاق ملی با هدف آشنایی دانش آموزان باقانون اساسی

رئیس اداره فرهنگی هنری،اردوها و فضاهای پرورشی خراسان رضوی گفت: مسابقه بزرگ میثاق ملی با هدف آشنایی دانش آموزان باقانون اساسی برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا ازخراسان رضوی؛ فرهاد قاسم پور ، با اعلام این مطلب گفت: در راستای اهداف سند تحول بنیادین و با توجه به اهمیت ساحت تربیت سیاسی اجتماعی دانش آموزان و به منظور آشنایی دانش آموزان عضو شوراهای دانش آموزی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران این مسابقه بین این گروه از دانش آموزان به صورت اینترنتی و بر روی بستر آزمون های اداره فن آوری آموزش و پرورش استان در تاریخ های سوم و چهارم اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد .
وی همچنین افزود : ما معتقدیم بدون تردید منتخبین شوراهای دانش آموزی در آینده ای نه چندان دور کرسی های مدیریتی این کشور را بدست خواهند گرفت چرا که شوراهای دانش آموزی مدرسه تربیت مدیران آینده است . قاسم پور با اشاره به اینکه مدیران آینده این سرزمین از هم اکنون باید با قوانین این کشور آشنا بشوند گفت یکی از اهداف برگزاری این مسابقه نیز همین است و به دنبال این هستیم که اعضای شوراهای دانش آموزی به این بهانه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصول مترقی آن را که در حقیقت میثاق ملی ایرانیان به حساب می آید مطالعه نمایند .
رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه در این آزمون نزدیک به 4هزار دانش آموز عضو شوراهای دانش آموزی متوسطه دوم شامل اعضای اصلی و علی البدل حضور خواهند داشت افزود :امیدواریم در آینده بتوانیم بخش بیشتری ازدانش آموزان استان را تحت پوشش اینگونه برنامه ها در آوریم و گروه ای بیشتری از دانش آموزان با این گونه مطالب آشنا شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار