در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

امشب؛ پایان فرصت مجدد ثبت‌نام کنکور ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ساعت ۲۴ امشب سوم اسفندماه را آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال 96 اعلام کرد.

کد مطلب: ۵۹۹۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در توضیح این خبر اظهارداشت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در روزهای اول تا یازدهم دی ماه ۹۵ فرصت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند ضمن اینکه همچنین فرصتی مجدد برای ثبت نام در روزهای اول تا سوم اسفند ماه برای داوطلبان در نظر گرفته شد که این مهلت ساعت 24 امشب به پایان می رسد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ برای پذیرش در دانشگاه های و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، گفت: پیش از این تعداد ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند که در فرصت مجدد ثبت نام نیز تاکنون ۴۴ هزار و ۴۲۰ داوطلب جدید در این آزمون ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: همچنین آندسته از داوطلبانی که پیش از این هم اقدام به ثبت نام کرده اند نیز می توانند تا ساعت ۲۴ امشب سوم اسفندماه ۹۵، در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط و برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار