در گفت و گو با پانا عنوان شد

ضرورت انتقال مدیریت به جوانان در دهه چهارم انقلاب

مسئول کمیته انتخابات حزب جوانان ایران اسلامی، پاک دستی و رانت گریزی را شاخص های اصلی نامزدهای این حزب برای انتخابات شورای شهر دانست.

کد مطلب: ۵۹۹۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

محمد میرزایی، مسئول کمیته انتخابات حزب جوانان ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی پانا گفت: آنچه که امروز بیش از هر چیز برای ما مهم است بحث پاک دستی و رانت گریزی در شاخص های نامزدها و بعد از آن هم تعهد تشکیلاتی به مجموعه است که اولویت های اصلی ما برای شورای شهر تهران را تشکیل می دهند.

مسئول کمیته انتخابات حزب جوانان ایران اسلامی در ادامه افزود: در لیست حزب جوانان، قطعا زنان و جوانان سهم خواهند داشت و همت خود را برای ورود جوانان متخصص به عرصه به کار خواهیم برد.

محمد میرزایی با یادآوری اینکه در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب هستیم، متذکر شد: تغییر نسل ها اتفاق افتاده ولی به لحاظ مدیریتی شاهد تحول و جابه جایی نبوده ایم. این یک وظیفه ملی هم در بدنه حاکمیت و هم در بدنه احزاب جامعه مدنی است که این انتقال صورت بگیرد. پیگیر این مسئله هستیم که جوانان متخصص را در فضای انتخاباتی سال آینده معرفی کنیم.

میرزایی در مورد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: برای ریاست جمهوری هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم اما نهایتا تصمیم جمعی اصلاح طلبان، تصمیم حزب جوانان هم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار