خیرین مدرسه ساز لرستان256پروژه آموزشی را تحویل آموزش و پرورش داده اند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در دیدار یکی از خیرین مدرسه ساز از ساخت و تحویل 256پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه سازبه آموزش و پرورش لرستان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، خدانظر دریکوند گذشتن از جان و مال را عالیترین جلوه ایثار برشمردو افزود : خیرین مدرسه ساز با گذشتن از مال خود و کمک به توسعه عدالت آموزشی به اعتلای تعلیم و تربیت نسل آینده ساز کمک می کنند .

وی کار خیرین مدرسه ساز را معامله با خداوند برشمرد و تاکید کرد : آموزش و پرورش نیازمند نگاه خیرخواهانه و نوع دوستانه خیرین مدرسه ساز است و ورود خیرین به مناطق محروم و کم برخوردار می تواند لبخند رضایت و شادمانی را بر لبان دانش آموزان نیازمند بنشاند .

دریکوند به حضور 823خیر حقیقی و حقوقی در لرستان اشاره کرد و افزود : فرهنگ مشارکت خیرخواهانه در امر مقدس مدرسه سازی و کمک در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان نیازمند کاری ارزشمند و مقدس است که باید در جامعه به آن پرداخته شود .

وی در پایان سخنان خود با استقبال از ورود خیرین به حوزه آموزش و پرورش تاکید کرد : آموزش و پرورش بستری را فراهم می کند تا خیرین متناسب با توان خود بتوانند در توسعه فضاهای آموزشی مشارکت کنند.

در ادامه پویان نماینده مجمع خیرین بروجردی های مقیم مرکز گفت : خیرین مدرسه ساز حضور در این عرصه را لطف و عنایت الهی می دانند .

وی اولویت مشارکت این مجمع را کمک به دانش آموزان نیازمند استثنایی عنوان کرد و افزود : در هر جایی که آموزش و پرورش تشخیص دهد ما آمادگی داریم تا حضور پیدا کنیم .

وی در ادامه اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان را به مراکز آموزش و پرورش استثنایی اهداء کرد و افزود : آمادگی داریم تا این مشارکت و همکاری را توسعه داده و در گسترش عدالت آموزشی در مناطق محروم حضور پررنگ تری را ایفا نماییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار