فرماندارفردیس خبر داد :

تاکید فرماندار فردیس بر اهمیت نقش صنعتگران در کاهش معضلات اجتماعی

همایش توسعه اقتصادی و کارآفرینی شهرستان فردیس با حضور مسئولین حوزه اقتصادی و صنعتی استان و شهرستان، نخبگان و صنعتگران برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۹۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس ؛ در این نشست فرماندار فردیس یکی ازاهداف برگزاری همایش را آشنایی اهل علم و صنعت با یکدیگر خواند وگفت: آشنایی صنعتگران با متخصصان و اهالی علم و نزدیک شدن صنعتگران به بدنه اجتماع نقش موثری در پیشبرد اهداف اقتصادی، کاهش معضل بیکاری و رونق اقتصادی و صنعتی استان و شهرستان خواهد داشت و امیدواریم با برگزاری چنین همایش هایی شاهد حضور پررنگ صنعتگران در جامعه باشیم.

وی افزود: استان البرز بویژه شهرستان فردیس دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه ای از حضور جوانان مستعد است که با اندکی حمایت می توانند محور توسعه استان و شهرستان قرار گرفته و شهرستان فردیس را به یکی از قطب های علمی و صنعتی کشور تبدیل کنند.

حمید احدی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت صنعتگران و فعالان حوزه اقتصادی در استفاده از ظرفیت جوانان گفت : همه ما در قبال جامعه ای که در آن زندگی می کنیم دارای مسئولیت اجتماعی هستیم و هرگز نمی توانیم جزیره ای عمل کنیم .

وی افزود: صنعتگران ما با نزدیک شدن به بدنه اجتماع می توانند بهترین نیروهای کارآمد را جذب و از ظرفیت های شهرستان در راستای اهداف اقتصادی خود بهره مند شوند.

فرماندار فردیس با بیان اینکه شهرستان فردیس در حوزه ورزش نیز استعدادهای بسیاری در سطوح مختلف کشوری و بین المللی دارد گفت: متاسفانه در استان جوان البرز و شهرستان نوپای فردیس زیر ساخت های ورزشی لازم برای شکوفایی بیشتر استعدادها مهیا نیست اما با وجود کمبود امکانات شاهد درخشش ورزشکاران مختلف استان وشهرستان هستیم و امیدواریم مدیران ورزشی با برنامه ریزی های مناسب بستر لازم برای رشد و ارتقای ورزش را فراهم کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که این همایش و گفتمان فعالان اقتصادی و صنعتی موجب رونق اقتصادی وصنعتی شهرستان فردیس شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار