لیگ قهرمانان آسیا – هفته اول/

دقیقه 90 کابوس علی منصور شد

دیدار تیم های الاهلی و استقلال با برتری نماینده امارات به پایان رسید.

کد مطلب: ۵۹۹۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ استقلال که توانسته بود در دیداری سخت السد را شکست دهد و به مرحله گروهی برسد در اولین جدال خود در این مرحله در خانه الاهلی امارات به میدان رفت و در حالی که می توانست با یک امتیاز بازی را تمام کند با گل دقیقه 89 بازی را 2 بر یک واگذار کرد.

نیمه اول/ الاهلی امارات یک - استقلال تهران صفر

دقایق حساس:

دقیقه 10 »» در حالی که دقایق ابتدایی بازی برابر دنبال می شد الاهلی روی ضد حمله می رفت صاحب موقعیت شود که خطای بهنام برزای مهاجم این تیم را سرنگون کرد. احمد خلیل پشت توپ ایستاد و از فاصله 40 متری ضربه زیبایی زد اما با واکنش عالی مهدی رحمتی توپ راهی کرنر شد .

دقیقه 17 »» حملات اماراتی ها ادامه پیدا کرد و باز هم رحمتی ناجی دروزاه استقلال شد و اینبار اجازه ندارد سانتر ریبریو مستقیم وارد دروازه شود .

دقیقه 39 »» اشتباه های دور از انتظار مدافعان استقلال توپ را در موقعیت فوق العاده به دیوپ رساند اما ضربه او با برخورد به تیر دروازه گل نشد .

دقیقه 41 »» اولین موقعیت جدی استقلال سرانجام صورت گرفت. سانتر امید ابراهیمی روی ضربه ایستگاهی را کاوه رضایی به ضربه سر جلوی پای برزای رساند اما خروج گلر الاهلی این موقعیت را از استقلال گرفت .

دقیقه 44 - گل »» کرنر بازیکنان الاهلی از سمت چپ بازهم با اشتباه مدافعان استقلال همراه بود. اشتباه زکی پور در دفع توپ می رفت که به گل به خودی تبدیل شود که دیوپ را روی خط دروزاه هدف قرار داد تا گل به نام او ثبت شود.

نیمه دوم/ الاهلی امارات 2 - استقلال یک

دقایق حساس:

دقیقه 46 »» آغاز حملات این نیمه با استقلال بود ،سانتر خسرو حیدری به فرشید اسماعیلی رسید اما شوت ستاره این روزهای استقلال با اختلاف کمی از دروزاه به بیرون رفت.

دقیقه 61 »» اولین موقعیت خطرناک الاهلی پس از 15 دقیقه از نیمه دوم بدست آمد. فرار احمد خلیل و ضربه خوب او را مهدی رحمتی مناسب به کرنر فرستاد.

دقیقه 70 »» حرکت تکنیکی ریبریو می رفت که کار دست استقلال ها دهد. او خط دفاع استقلال را به هم ریخت اما باز مهدی رحمتی یکبار دیگر تیمش را نجات داد.

دقیقه 74 - گل »» یکبار دیگر خسرو حیدری به کمک استقلال آمد، سانتر او طی یک رفت و برگشت به امید ابراهیمی رسید تا ضربه پر قدرت او از روی خط شش قدم وارد دروزاه الاهلی شود و کار به تساوی کشیده شود.

دقیقه 90 - گل»» باز هم ارسال کرنر و بهم ریختگی مدافعان استقلال کار دست آبی ها داد تا دیوپ روی سانتر ریبیرو با ضربه سر دروازه استقلال را برای بار دوم باز کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار