فرهنگ سازی استاندارد ، کمک به تولید ملی و اعتماد سازی افکار عمومی است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در دیدار مدیر کل استاندارد به ضرورت فرهنگ سازی استاندارد در مدارس اشاره کرد و گفت : فرهنگ سازی استاندارد ، کمک به تولید ملی و اعتماد سازی افکار عمومی است

کد مطلب: ۵۹۷۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازلرستان ، خدا نظر دریکوند افزود : هر دستگاهی که بخواهد کار فرهنگی ماندگار انجام دهد باید از مدارس شروع کندو با آموزش و پرورش تعامل داشته باشد .

وی خاطر نشان کرد : اگر بتوانیم استاندارد را در جامعه نهادینه کنیم هم فرهنگ سازی عمومی در جامعه صورت می گیرد و تولید ملی رونق پیدا می کند و هم اعتماد افکار عمومی به تولیدات داخلی جلب می شود .

دریکوند در ادامه به ماندگاری کار فرهنگی در رده های سنی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود : با همکاری سایر دستگاهها برنامه های مختلفی در سطح مدارس اجرا شده که تاثیر مطلوبی هم به دنبال داشته است .

وی به کاهش تصادفات جاده ای پس از اجرای طرح همیار پلیس و یا ارتقاء شاخص سلامت پس از اجرای طرح سفیران سلامت اشاره کرد و گفت : طرح سفیران استاندارد هم می تواند به رونق تولیدات ملی منجر شود .

دریکوند در ادامه به نقش نظارتی استاندارد در طرح توزیع شیر رایگان مدارس اشاره کرد و افزود : انتظار می رود تا این نظارت به صورت مستمر و کیفی ادامه پیدا کند و خانواده ها از کیفیت شیر توزیع شده در مدارس اطمینان حاصل کنند .

مدیر کل استاندارد لرستان هم به بازدید از 23مرکز پیش دبستانی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت : تجهیزات بازی این مراکز مورد بازدید کارشناسان استاندارد قرار گرفت و از نظر فنی با استاندارد های ملی مطابقت داده شد .

مرضیه قنبریان افزود : تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش منعقد شده است و بر اساس این تفاهم نامه کارشناسان استاندارد با حضور در مدارس به فرهنگ سازی استاندارد و آگاهی بخشی به دانش آموزان مبادرت می کنند .

در ادامه این جلسه باقر توکلی و فرید بهرامی معاونین آموزش ابتدایی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان به بیان اقدامات حوزه کاری خود در خصوص نهادینه کردن و فرهنگ سازی استاندارد پرداختند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار