آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ( تیزهوشان )

ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان ( تیزهوشان ) برای سال تحصیلی 1396/97 از روز دوشنبه 25 /95/11 لغایت سه شنبه 95/12/3 از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نام به نشانی azmoon.medu.ir انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۵۹۶۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، کاوه امیری رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان ( تیزهوشان ) برای سال تحصیلی 1396/1397 افزود: از روز دوشنبه 95/11/25 لغایت سه شنبه 1395/12/3 از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نام به نشانی azmoon.medu.ir انجام خواهد شد.

کاوه امیری رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان،با بیان این که آزمون ورودی پایه هفتم روز پنج شنبه 1395/2/14 و آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان های استعدادهای درخشان روز جمعه 1395 /2/ 15 می باشد عنوان داشت: این آزمون در پنج شهر بوشهر ، برازجان ، خورموج ، کنگان و گناوه برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول در پایان با اظهار این که تمامی مراحل اعم از ثبت نام، صدور کارت ورود به جلسه ، اعلام نتیجه آزمون ، ثبت اعتراضات و غیره به صورت اینترنتی است یادآور شد: همه مراحل به صورت غیرحضوری توسط داوطلبان انجام می شود و مدارس محل تحصیل داوطلبان در این خصوص مسئولیتی ندارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار