کارگاه آموزشی "کار آفرین خانه خود باشیم " در شهرکرد تشکیل شد‎

کارشناس امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان شهرکرد از تشکیل کارگاه آموزشی تحت عنوان "کارآفرین خانه خود باشیم" خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۳۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، لیلا توکلی هدف از تشکیل این کارگاه را بررسی و حمایت از خانواده های زن سرپرست اعلام و اظهار کرد: ازآنجا که زنان سرپرست خانوار قشر خانه داری هستند که نمی توانند در بازارهای اقتصادی شغل مناسبی داشته باشند، به ناچار مشاغل نیمه تخصصی و کم ارزش را انتخاب کرده که دستمزد پایینی دارد.
وی، به مفهوم کار آفرینی اشاره و تصریح کرد: کار آفرین کسی است که متعهد می شود مخاطره های یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی، اداره و تقبل نماید.
کارشناس ترویج و زنان روستایی هم در این کارگاه، با اشاره به مفهوم کار آفرین، ویژگی های کار آفرین و انتقال تجربیات کاری در حوزه اشتغال زنان روستایی اضافه کرد: کار آفرینی دارای مفاهیم گسترده تر و ارزشمندتری است.
فاطمه عسگریان افزود: پیامدهایی مانند بارور کردن خلاقیت، ترغیب به نوآوری و توسعه آن، افزایش اعتماد به نفس، تولیدات در جامعه و افزایش رفاه عمومی از مفاهیم مهم و اساسی فرد کار آفرین است و درصورتی که فقط به اشتغالزایی آن توجه شود از سایر پیامدهای آن بی بهره خواهیم بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار