همزمان با سراسر کشور؛

زنگ انقلاب در 2 هزار آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، برخی معاونین و مسؤولان این اداره‌کل همزمان با لحظه تاریخی ورود امام به وطن در دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج به نمایندگی از 2 هزار آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد زنگ انقلاب طنین‌انداز شد.

کد مطلب: ۵۹۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه فجر اظهار کرد: در این دهه با برگزاری برنامه‌های متنوع در مدارس ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برای دانش‌آموزان بیان شود.

هادی زارع‌پور با بیان برخی از دستاوردهای انقلاب افزود: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی افراد تحصیل کرده در این استان به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسید امروز به برکت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در دورترین نقاط محروم استان همه تحصیل‌کرده هستند.

وی عنوان کرد: معلمان و مدیران مدارس استان باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب برنامه‌های متنوعی در مدارس برگزار کنند تا دانش‌آموزان که نسل آینده این کشور هستند با آرمان‌های انقلاب بیشتر آشنا شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: زنگ انقلاب در مدارس 13 شهرستان و منطقه استان و مراکز آموزش و پرورش استثنایی همزمان برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار