رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان:

مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۵۹۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، محمدرضا عامریان، در سومین گردهمائی مدیران سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان سمنان در کانون ملی شهید بهشتی شهرستان شاهرود اظهار داشت: مانور یاوران انقلاب در دو سطح استانی و شهرستانی در سراسر استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مهم کار ویژه سازمان دانش‌آموزی استان سمنان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی است، بیان کرد: مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور حداکثری دانش آموزان پیشتاز و فرزانه 11 شهرستان و منطقه آموزشی استان سمنان در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال برگزار می‌شود.

به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، این مانور تشکیلاتی در شهرستان سمنان و به‌صورت استانی با مشارکت دانش آموزان پیشتاز یا فرزانه شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر و با دعوت از استاندار و مدیران کل استان سمنان برگزار می‌شود.

عامریان اضافه کرد: هشت شهرستان و منطقه دیگر استان سمنان نیز به‌صورت جداگانه حداقل یک مانور یاوران انقلاب با حضور اعضای پیشتاز یا فرزانه خود برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به ماهیت انقلابی این مانور تشکیلاتی خاطرنشان کرد: در این مانور، آمادگی تشکیلاتی دانش آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی استان سمنان به‌عنوان جوانان مؤمن و انقلابی به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی و فیلم‌سازی با موبایل به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از نحوه فضاسازی مدارس و معابر استان سمنان و نیز راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از دیگر برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی به مناسبت این دهه است.

عامریان از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در مرکز استان سمنان با حضور دانش آموزان شهرستان سمنان با محوریت انقلاب اسلامی در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار