مدیرکل دفتر کاردانش آموزش و پرورش اعلام کرد؛

مهارت آموزی70 هزار نفر در قالب طرح برون‌سپاری کاردانش

مدیرکل دفتر کاردانش آموزش و پرورش گفت: سال گذشته حدود 70 هزار نفر از دانش آموزان ما در خارج از آموزش و پرورش و در قالب طرح برون‌سپاری کاردانش مهارت‌آموزی کردند.

کد مطلب: ۵۵۳۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد

سید مصطفی آذرکیش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا درخصوص موضوع تجهیز هنرستان ها در سال تحصیلی جاری اظهار داشت: از ابتدای سال 95 بیش از 36 میلیارد تومان از بودجه عمرانی برای تجهیز هنرستان ها پیش بینی شده البته این مبلغ در کنار 14 میلیارد تومانی است که از محل 2 درصد عوارض فروش گاز به این امر اختصاص یافته است، در مجموع امسال حدود 50 میلیارد تومان بودجه برای تجهیز هنرستان ها پیش بینی شده است.

وی افزود: در کنار این اعتبارات دولتی برخی مراکز و سازمان ها نیز در تجهیز هنرستان ها به ما کمک می کنند یا اینکه آموزشگاه های خود را در اختیار ما می گذارند.

مدیرکل دفتر کاردانش آموزش و پرورش درهمین خصوص ادامه داد: آموزش در محیط واقعی کار در موسسات تولیدی و خدماتی انجام می شود که سال گذشته حدود 70 هزار نفر از دانش آموزان ما به همین طریق در خارج از آموزش و پرورش و در قالب برون‌سپاری کاردانش مهارت‌آموزی کردند.

آذرکیش خاطرنشان کرد: برای کاردانش و تجهیز هنرستان ها نباید تنها چشممان به بودجه دولتی باشد بلکه باید نیازهایمان را به صورت ترکیبی تامین کنیم و از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار