با جذب و سازماندهی اعضای تشکل های دانش آموزی رقم خورد :

کسب رتبه دوم کشوری توسط سازمان دانش آموزی خراسان جنوبي طی دوسال گذشته

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در مراسم افتتاحيه فعاليتهاي تشكيلاتي سازمان دانش آموزي استان ؛ گفت : افزایش مهارتهای اجتماعی دانش آموزان، افزایش مسئولیت پذیری و تربیت آنها به عنوان مدیران لايق آینده از جمله اهداف تشکیلات سازمان دانش آموزی است.

کد مطلب: ۵۵۲۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبي ، محمدرضا با اطمينان افزود : خراسان جنوبی در جذب و ساماندهی تشکیلات سازمان دانش آموزی طی دو سال گذشته رتبه دوم كشور را از آن خود كرده است .
وي ادامه داد : از همه دانش آموزان مدارس استان دعوت می‌کنیم به عضویت سازمان دانش آموزی درآیند و در تشكلات فرزانگان و پیشتازان اين سازمان ساماندهي گردند .
وي اذعان كرد : تلاش می کنیم که هیچ دانش آموزی از زیر پوشش تشکیلات دانش آموزی خارج نباشد چراکه تشکیلاتی شدن ارکان موفقیت کار را تضمین خواهد کرد.
بااطمينان گفت: تا سال 92 در خراسان جنوبي 250 تشکل دانش آموزي ايجاد شده است اما از آن سال این آمار به 530 تشکل رسیده که بیش از دو برابر رشد داشته است.
اجراي طرح ياوران مدرسه در مدارس استان
وي افزود : امسال تلاش داریم با جدیت طرح یاوران مدرسه را به صورت تشكيلاتي و منسجم در مدارس خراسان جنوبی اجرا کنیم و در این راستا امسال ۱۱ عنوان مسئولیت به دانش آموزان واگذار خواهد شد.
وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار در کشور کنگره بزرگداشت شهدای امور تربیتی برگزار شده است، عنوان داشت: توسط اين سازمان ، زندگینامه 450 شهید امور تربیتی را مستندسازی کردیم و به دیدار یکایک خانواده‌های شهدا رفتیم.
وی تصريح كرد : همچنین امسال خراسان جنوبی در نهمين اردوهای آموزشی ویژه مربیان و اعضا در تهران حضور جدی داشته است.
اعزام 6 كاروان تشكلات سازمان دانش آموزي استان به عتبات عاليات
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از اعزام شش کاروان به عتبات عالیات خبر داد و گفت: این کاروان ها متشکل از ۲۴۰ مربی و عضو تشکل های دانش آموزی بودندكه به عتبات عالیات اعزام شدند و خراسان جنوبی نسبت به جمعیت در رتبه های نخست کشور قرار داشت.
بااطمینان با تأکید بر اینکه به دلیل مشکلات مالی و مسافت طولانی استان های شرق کشور با مرزهای غربی در اعزام های اخیر خراسان جنوبی از این طرح بی نصیب مانده است، خاطر نشان کرد: در صورت تأمین هزینه‌ها در زمستان 3 کاروان دیگر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار