موفقیت در دنبال کردن هدف، بدون مكث ودرنگ است

حبیب بهمنی متولد دی ماه 1366 عضو سابق تیم ملی ووشو بوده كه چندین مدال كشوری در كارنامه خود دارد و مهم ترین عنوان این جوان كسب مدال نقره در مسابقات كاپ جهانی ایتالیا در سال ٢٠٠٩ می باشد.

کد مطلب: ۵۱۹۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، این ورزشکار متاسفانه دچار آسیب دیدگی می شود و دیگر قادر به ادامه این رشته سخت و پر تحرك نبود، اما دست از تلاش بر نمیدارد و وارد عرصه موسیقی می شود و سازدهنی را زیر نظر استاد بابك صفرنژاد كار می کند و با پشتكار زیاد ادامه می دهد و در مدت كمی پیشرفت چشمگیری می کند به طوریکه در حال حاضر یکی از نوازندگان جوان وحرفه ای ساز دهنی می باشد که علاوه بر همکاری با تعدادی از خوانندگان وگروه های موسیقی دراجراهای مختلف زنده حضور داشته است.
حبیب بهمنی در گفت و گو با خبرنگار پانا می گوید: هارمونیكا برعكس ظاهر كوچیكش بسیار پیچیده و قابلیت های زیادی دارد كه میتوان هر ملودی را در سبك های مختلف بدون كم و كاستی نواخت .
بهمنی در مورد ساز دهنی اش چنین می گوید:صدای ساز دهنی او را تحت تاثیر قرار می دهد زیرا این ساز با وجود انسان درآمیخته وهمین امر باعث شده که با پشتکار وجدیت ساز را دنبال کند و به مراتب بالاتری برسد.
وی ادامه می دهد: مدتی ساز دهنی را در سوئد تدریس کرده و درحال حاضر دراستان های اصفهان وچهارمحال وبختیاری هم مشغول به تدریس هستم.
این نوازنده جوان از موزیك ویدیوی "تیر و باد " با آهنگسازی مهرداد نصرتی و کارگردانی محمد خدابخشی كه تهیه كننده این موزیك ویدیو برادر بزرگترشان حسین بهمنی بوده كه به عنوان مهم ترین کار خود یاد می کند و می گوید: این جشن یکی از آیین های ایران باستان بوده که در روز 13 تیرماه به مناسبت تیر اندازی آرش كماندار اسطوره ای ایران برگزار می کردند كه دستبند تیر و باد یكی از رسم های این جشن بود.
وی ادامه می دهد : برادرم حسین در تمام شرایط به من كمك كرده و پدر و خانواده خیلی در پیشرفتم نقش داشته اند.
حبیب بهمنی از اجرای چندین برنامه در ایران واروپا می گوید و می افزاید :علاوه بر هارمونیكا، كیبرد، نی وگیتار رانیز کار می کند.
وی می گوید: موفقیت در دنبال کردن هدف بدون مكث ودرنگ است و من موفقیت را درتشویق تماشاچیان نمی بینم ،من موفقیت را در رضایت از کار خود می بینم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار