افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت منطقه دلوار برگزار شد

شجاع رییس اداره فرهنگی وهنری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم افتتاحیه کلاسهای اوقات فراغت منطقه دلوار گفت: غالب ایده‌ها و اکتشافات در زمان اوقات فراغت شکوفا شده اند .

کد مطلب: ۵۱۰۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از دلوار ، بطور رسمی فعالیت کلاس‌های فوق برنامه‌ی دانش آموزان پیرو طرح غنی سازی اوقات فراغت در حسینیه روستای محمدعامری به میزبانی دارالقرآن آل طه بهمراه محفل انس باقرآن با تلاوت قاریان مطرح کشوری کلید خورد.

این مراسم با حضور شجاع رییس اداره فرهنگی وهنری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، آریاخواه کارشناس فعالیتهای فوق برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، رییس ومعاونین ادراه آموزش و پرورش منطقه دلوار سایر مسئولین محلی، والدین و دانش آموزان برگزارگردید.

شجاع رییس اداره فرهنگی وهنری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اهمیت اوقات فراغت اظهار امیدواری کرد در استان بوشهر تعداد دانش‌آموزان جذب شده در کلاس‌های تابستانی نزدیک به 23 هزار نفر برسد. وی گفت این کلاس‌ها به صورت اختیاری و داوطلبانه است و می‌توانند به آن دسته از فعالیت‌های بپردازند که مورد علاقه‌ی خودشان است.

پیش از وی، بنجویی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار ضمن خوش‌آمدگویی به حضار گزارش کوتاهی در مورد وضعیت کلاس‌های تابستانی در منطقه دلوار ارائه دادند. بنجویی گفت در منطقه دلوار 11 مرکز فعالیت‌های تابستانی دایر است که 14 رشته مختلف و متنوع را آموزش می‌دهند. وی گفت تعداد دانش آموزان ثبت نام کننده در این کلاس‌ها بیش از 1000 نفر و با توجه به نرم دانش‌آموزی منطقه دلوار، این منطقه یکی از بالاترین درصد مشارکت دانش‌آموزان در استان بوشهر را دارد. طرح غنی یازی اوقات فراغت باعث افزایش روحیه همکاری،همفکری ومشارکت جویی دربین دانش اموزان می‌شود و این امرباعث شناسایی استعدادها، افکار و توانایی درآنان است.

درپایان بعدازبرگزاری نماز جماعت مهمانان در ضیافت افطاری شرکت کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار