اولین نشست شورای آموزش وپرورش سریش آباد برگزار شد

اولین نشست شورای آموزش وپرورش سریش آباد کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۷۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا سریش آباد کردستان،اولین نشست شورای آموزش و پرورش سریش آباد در سال جدید با حضور همه اعضای شورا به منظور تمهید مقدمات گرامیداشت مقام معلم و هفته معرفی مشاغل و راهبردهای اجرایی سایر دستگاه ها برگزار شد.

حیدری رییس آموزش و پرورش و دبیر شورا؛ ضمن تبریک سال جدید و تشکر از اعضای شورا جهت همکاریهای سال گذشته خواستار فعالیت مضاعف و بیش از پیش اعضا در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش و پرورش شد.

وی در خصوص شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " نامگذاری شده است، به ارائه راهکارهایی در جهت تحقق این شعار پرداخت و بر فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش؛ همکاری و هماهنگی مسئولین شهری را در زمینه تحقق شعار سال و کمک به کاهش مشکلات آموزش و پرورش در حوزه های مختلف که منجر به پیشرفت بیشتر آینده سازان این منطقه می گردد خواستار شد.

حیدری از هم اکنون در راستای گرامیداشت مقام معلم و راهبردهای اجرایی سایر دستگاه ها، اجرای مراسم با شکوه روز معلم را ضمن ارائه برنامه های شاد و درشان معلم ضروری دانست و مسئولین ادارات سطح شهر را دعوت به همکاری نمود.

در ادامه انور کارشناس اقامه نماز؛ با عنایت به نزدیک بودن هفته معرفی مشاغل( 1 الی 7 اردیبهشت ماه) گفت: هفته مشاغل با هدف هدایت صحیح دانش آموزان به رشته های مختلف تحصیلی و آماده نمودن دانش آموزان برای ورود به بازار کار متناسب با علاقه و استعداد آنها برگزار می گردد.

وی از بازدید دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم از مراکز فنی و حرفه ای، صنعتی و دانشگاهی و دعوت از صاحبان اصناف و کارآفرینان نمونه جهت حضور در مدارس برای سخنرانی و انتقال تجربیات خبر داد.

در خاتمه اعضای شورا به منظور ارائه تجربیات و برگزاری مطلوب مراسمات به شور نشستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار