لیگ قهرمانان اروپا – نیمه نهایی/

فوتبال اروپا در تسخیر مادریدی ها

کهشکانی ها با برتری حداقلی تا دربی مادرید در فینال لیگ قهرمانان را عملی کرده باشند.

کد مطلب: ۴۹۲۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ رئال مادرید و منچسترسیتی تیم های پولدار فوتبال اروپا از ساعت 23:15برای معرفی حریف اتلتلیکو مادرید در حالی به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم در انگلیس با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

نیمه اول

رئال مادرید که در این بازی کریس رونالدو را بر خلاف بازی رفت در ترکیب اصلی می دید بازی را با ح ملات پیاپی آغاز کرد و از همان ابتدا سیتی را به لاک دفاعی برد تا مشخص شود کار برای نماینده انگلس سخت تر از حد تصور است. در جالی که رئالی ها توپ را در اختیار داشتند شوک ابتدایی به مانوئل پیگرینی در دقیقه 8 با مصدومیت ویسنته کمپانی وارد شد تا او مجبور به تعویض زود هنگام شود.

کهشکانی ها لحظه به لحظه به فشار روی دروزاه سیتی ادامه دادند تا اینکخ دقیقه 20 حرکت عمقی گریت بیل با فرو ریختن دروزاه هارت همراه شود. ستاره ولزی رئال با حرکتی عمقی از زاویه بسته به سمت دروازه شلیک کرد و توپ پس از برخورد به پای فرناندو وارد دروزاه شد.

منچستر سیتی پس از دریافت گل کمی از لاک دفاعی بیرون آمد تا بازی از یکطرفه بودن خارج شود و حملات دو تیم کمی به تعادل برسد اما بدون انجام حادثه ای خاص نیمه اول بازی با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم

جریان بازی در نیمه دوم باز هم با برتری شاگردان زیدان همراه بود و کهکشانی ها فشار روی دروزاه سیتی برای زدن گل دوم را ادامه دادند. دقیقه 66 بهترین فرصت برای میزبان بود که اختلاف را دو برابر کند اما تیر دروزاه مانع از فروپاشی برای بار دوم شد.

پس از این صحنه با تعویض های پیگرینی جریان بازی تغییر کرد و بیشتر توپ و میدان در اختیار داشتند. پس از این صحنه با تعویض های پیگرینی جریان بازی تغییر کرد و آبی ها بیشتر توپ و میدان در اختیار داشتند اما حملات گسترده شان ناکام بود تا بازی با همین یک گل تمام شود و رئال حریف اتلتیکو در فینال شود.


نها

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار