استاندار کردستان:

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کردستان تشکیل می شود

استاندار کردستان از تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی طی هفته آینده در استان خبر داد.

کد مطلب: ۴۸۲۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان،عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان در سال جدید با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است گفت: دولت تدبیر وامید در تلاش است با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به این دغدغه و خواسته جدی رهبری جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با شروع بکار ستاد اقتصاد مقاومتی در کردستان بصورت جدی اقدام خواهیم کرد افزود: 10 پیشنهادی که مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید مطرح کردند ملاک اقدام و کارهای ما خواهد بود.

زاهدی به ترکیب برنامه ششم توسعه و اقتصاد مقاومتی اشاره وخاطرنشان کرد: برنامه اقتصاد مقاومتی، کلیات و زیر بخش های آن در قالب برنامه ششم مطرح می شود.

وی مدیران سازمان ها و دستگاه ها را به توجه واقدام جدی در راستای به ثمر نشستن اقتصاد مقاومتی فراخواند و تاکید کرد: باید در پایان سال اقدامات قابل دفاع صورت پذیرفته باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه باید نسبت به گذشته فعالیت و کار بیشتری انجام شود تصریح کرد: رفع موانع تولید و تلاش برای جذب سرمایه گذاری در بخش های گوناگون از مصادیق حرکت در جهت نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار