آغاز صداگذارى ˝ ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا ˝

فیلم سینمایی ˝ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا˝ به کارگردانی عبدالرضا کاهانی که به تازگی فیلمبرداری اش به پایان رسیده این روزها مراحل فنی را پشت سر می گذارد.

کد مطلب: ۴۷۲۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ مونتاژ این فیلم که همزمان با فیلمبرداری توسط شیما منفرد آغاز شده بود به تازگی به پایان رسیده و علیرضا علویان صداگذاری آن را آغاز کرده است. این اولین خبر رسمی است که از فیلم توسط دست اندرکاران آن منتشر شده است.

پیش تولید این فیلم از 15 آبان و بلافاصه بعد از بازگشت کاهانی از فرانسه آغاز شد. همزمان با دریافت پروانه ساخت، گروه دو ماه مشغول پیش تولید بودند که بخش اعظم آن مربوط به تمرینات بازیگران فیلم زیر نظر کارگردان بود. فیلمی که در نهایت 15 دی ماه کلید خورد و فیلمبرداری اش 45 جلسه به طول انجامید.

کاهانی برای فیلم تازه اش از ترکیب متفاوتی از بازیگران استفاده کرده است. مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی (که در پروسه تست گیری انتخاب شد) سه بازیگر اصلی فیلم هستند که نقش های تینا، بهاره و نازنین را بازی می کنند. مهران غفوریان، سیاوش چراغی پور، مجید جوزانی و سحر دولتشاهی دیگر نقش های اصلی این فیلم را بازی می کنند. اشکان مهری،سعید عطائیان، پانته آ سیروس، امیررضا رنجبران، میلاد گهواره چی، محمد شهبازی، صحرا اسداللهی، رادین عطائیان نیز دیگر نقش های این فیلم را بازی می کنند. نکته جالب اینجاست که همه این بازیگران برای اولین بار است که با کاهانی همکاری می کنند.

سعید خانی تهیه كننده فیلم در خصوص اکران فیلم یا نمایش آن در جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: کاهانی تصمیمی برای حضور فیلم در جشنواره سال آینده اعم از بین الملل یا فجر ندارد. برای عرضه فیلم برنامه های مشخصی داریم که به وقتش اعلام می کنیم.

به نظر می رسد این تصمیم کاهانی بی ارتباط به اتفاقاتی که طی سال های گذشته برای فیلم هایش برای حضور در جشنواره افتاده نباشد. او بعد از حواشی تکراری پیش آمده برای "استراحت مطلق" در جشنواره سی و سوم در جلسه ای مطبوعاتی اعلام کرد که دیگر هیج کدام از فیلم هایش را به جشنواره دولتی فجر نمی دهد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار