روز بصیرت و میثاق باولایت نقطه عطف و نماد استقلال پیرامون سندتحول است

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران ، ما اعتقاد داریم که همه ارکان مدرسه باید بدانند که سند تحول از شخص آنها چه توقعی دارد.

کد مطلب: ۴۴۰۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

تقی ابوطالبی احمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران در همایش ترویج گفتمان دینی در كانون مفتح ضمن گرامی داشت 9 دیماه كه روز بصیرت و میثاق با ولایت است بیان داشت روز بصیرت و میثاق با ولایت در خانه تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران ، نقطه عطف و نماد استقلال ، بصیرت مردمی ما پیرامون سند تحول بنیادین است كه ما با هدف تربیت همه جانبه دانش آموزان گردد هم آمدیم تا به بحث و بررسی بپردازیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره كل آموزش و پرورش در ادامه بیان داشت :این همایش به منظور جامعه عمل پوشاندن به فرمایشات رهبر پیرامون اجرایی نمودن همه سند تحول نظام است گرده هم آمدیم که به فرموده رهبری از نظر کارشناسان زبده سند خوب و متینی است و همه بندهای آن باید اجرایی شود كه یان سند برای ایجاد بصیرت و باور در بدنه آموزش و پرورش و همچنین آگاه نمودن دست اندر كاران این سند تشکیل شد.

وی ادامه داد ما اعتقاد داریم که همه ارکان مدرسه از جمله مدیرو .. باید بدانند که سند تحول از شخص آنها چه توقعی دارد و آنها را از حالت خوش بینی و مشغله های روزانه مدرسه خارج کنیم و به یک تکاپو و تلاش در جهت مدرسه صالح كه در آن همه اعضا و خانواده با مداخله موثر فضای مناسبی را برای تحصیل آماده کنند فراهم نماییم.

در برنامه محوری با رویکرد های تربیتی و آموزشی ما خوش بین هستیم که تلاش مناسب برای تحقق این هدف صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار