نمایش˝شام آخر˝ به فرهاد آئیش تقدیم شد؛

فرهاد آئیش: یکی از بهترین اجراهای این نمایشنامه روی صحنه است

نمایش˝شام آخر˝ به کارگردانی عارف لرستانی با حضورفرهاد آئیش و مائده طهماسبی ، اجرای شب گذشته خود را به فرهاد آئیش نویسنده این نمایش تقدیم کرد.

کد مطلب: ۴۱۷۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛این نمایش تاکنون بیش از بیست و پنج اجرای خود را در سالن البرز پردیس کورش پشت سر گذاشته و با استقبال خوبی از جانب مخاطبان، هنرمندان و ورزشکاران روبرو شده است.
نمایش شام آخر شب گذشته دوشنبه سیزدهم مهر ماه میزبان مائده طهماسبی و فرهاد آئیش نویسنده"شام آخر" بود. در پایان این اجرا،عارف لرستانی کارگردان این اثر اجرای این شب "شام آخر" را تقدیم به فرهاد آئیش نویسنده این اثر کرد و حضورشان را گرامی داشت.
فرهاد آئیش نیز در پایان این اجرا گفت: خوشحالم که گروه اجرای این اثر به شناخت دقیقی از متن من رسیدند. این متن تاکنون چندین بار اجرا شده اما اجرای آن توسط این گروه نمایشی یکی از بهترین اجراهای آن است. تغییرات ایجاد شده نیز به روند داستان کمک کرده است.
براساس این گزارش؛ نمایش کمدی "شام آخر" نوشته فرهاد آئیش، به کارگردانی عارف لرستانی وتهیه کنندگی محسن دو کوشکانی است.
در این نمایش بازیگرانی چون؛ سعید امیر سلیمانی، سپند امیر سلیمانی، کمند امیر سلیمانی، ماندانا سوری، سوزان عزیزی، عارف لرستانی ، آزاده زارعی و علی اوجی بازی می کنند.
نمایش "شام آخر" داستان زوجی است که در خانه ویلایی خود مهمانی را ترتیب می دهند و سه زوج دیگر را برای صرف شام دعوت می کنند اما از اواسط مهمانی بیکباره شخصیت دیگری وارد داستان شده و ماجرای مهمانی را تغییر می دهد.
سایر عوامل این نمایش نیز عبارتند از؛ خسرو نقیبی باز نویسی نمایشنامه، رضا سورتیچی خواننده و آهنگساز، نازیار عمرانی دستیار کارگردان، سمیرامیس محمدی منشی صحنه، رضا خلیلی اجرای دکور، علی اکبری تدارکات، لیلی صدیق عکاس، سمیرامیس محمدی روابط عمومی و مشاور امور رسانه، مسعود قربانی و علی اکبری (بازیگران نقش مرگ).
این نمایش در روزهای گذشته میزبان هنرمندان و ورزشکارانی چون؛ امین حیایی، نیوشا ضیغمی، مجید مظفری،علی انصاریان، محمد رضا خاکی، رابعه اسکویی، هانیه ترکمان، آرش زمانیان، محمد خرمی ، کورش سلیمانی، امیر محمد زند، روزبه معینی، مهرنوش عبدی، کیوان ملک مطیعی، نیکی مظفری، مهرداد شکرابی، مجید قمری، اشکان اشکانی، عبدالله اسکندری، محمد زارع، مجید نائینی، رضا خلیلی، هادی کاظمی، کامران تفتی، حامد کاظمی،توحید کاظمی، میثم یوسفی، پدیده نیشابوری وغیره بوده است.
لازم به ذکر است؛ اجرای جمعه شب این اثر با حضور وحید طالب لو، تقدیم به مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس شد.
نمایش "شام آخر" در حالی هفته پایانی اجرای خود را می گذراند که به دلیل تعدد اجرا در این سالن هر روز ساعت 21:30 و روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 22:30 به مدت زمان 75 دقیقه در پردیس سینما و تئاتر کورش اجرا می شود.
یاد آور می شویم ؛ اجرای نمایش "شام آخر" از دوازدهم شهریور ماه در سالن شماره هفت، (سالن البرز) پردیس سینما و تئاتر کورش آغاز و تا نیمه مهر ماه ادامه دارد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار