برگزاری کارگاه توجیهی مربیان ومعاونین پرورشی و بهداشت سبزوار

به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گردهمایی مربیان پرورشی و بهداشت در محل كانون فرهنگی پرورشی شهید هاشمی نژاد برگزار شد.

کد مطلب: ۴۰۹۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سلطانی مدرس حوزه ودانشگاه و مجری برنامه کودک در صدا وسیمای قم در سخنانی تاثیر مستقیم شخصیت مربیان بر دانش آموزان را یادآور شد و گفت: در اولین اصل امنیت فكری و اجتماعی باید به خوراك مناسب توجه كرد.
این مدرس دانشگاه فراوده های گوشتی را در اولویت دوم استفاده عنوان كرد و گفت: استفاده از حبوبات و سبزیجات می تواند امنیت مناسب فكری و جسمی برای انسان ایجاد كند.
وی اصل دوم توجه آگاهی بخشی به دانش آموزان عنوان كرد و گفت: در صورتی كه دانش آموزان ندانند كاری را برای چه باید انجام داده و یا انجام ندهند قطعا بر كار نادرست خود پافشاری خواهند كرد.
این استاد حوزه ودانشگاه اصل سوم را استقلال در كار عنوان كرد و خاطر نشان شد : در صورتی كه به كودكان و دانش آموزان استقلال كاری داده شود در آینده موفقتر خواهند بود.
در ادامه این مراسم نیز علی مهر آرا معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در سخنانی توجه مربیان بهداشت و مربیان پرورشی را به دستور العملهای ارسالی را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار