میلانی:

جشنواره تولیدات جریان ساز تولید آثار فاخر هنری است

خبرگزاری پانا:رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه های هنری کشور باعث می شود هنرمندان و مسئولین واحدهای هنری حوزه هنری کشور در فضایی سالم به رقابت با هم بپردازند.

کد مطلب: ۴۰۳۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حسن میلانی با اعلام این خبر گفت: جشنواره فوق در جریان سازی تولید آثار فاخر و هنری در مراکز استانی نقش موثری ایفا کرده و می کند.

وی با تاکید به نقش این جشنواره در ایجاد انگیزه بین هنرمندان افزود: جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی محل مناسبی برای حضور مراکز استان ها از سراسر کشور برای نشان دادن توانایی های خود در عرصه های نختلف هنری می باشد.

وی تصریح کرد: جشنواره آثار و تولیدات مراكز استانی حوزه هنری علاوه بر تشویق، در بحث حمایت از هنرمندان هم به خوبی عمل كرده است؛ در واقع این جشنواره زمینه ای را فراهم کرده است تا آثار هنرمندان به خوبی دیده شود و مورد ارزیابی قرار گیرد.

میلانی اضافه نمود: مهم ترین هدفی که جشنواره فوق به دنبال آن است، اینکه تولید آثار هنری مبتنی بر ارزش های انقلاب اسلامی باشد.

رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره حوزه هنری استان 192 اثر به چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال کرده است، گفت: امید است بتوانیم بعد از داوری های نهایی برای استان افتخار آفرینی کنیم.

گفتنی است،چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری از فردا 7 مهر به مدت سه روز در اصفهان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار