مشاور شهردار در امور سالمندان و توان یابان:

ایده‌های جشنواره فاخر در آینده به کسب و کاری بزرگ در جامعه تبدیل می‌شود

مشهد (پانا) - مشاور شهردار در امور سالمندان و توان یابان مشهد عنوان کرد می‌توان با حمایت ارگان‌های متفاوت، جشنواره فاخر را به سمتی سوق دادتا در آینده به کسب و کاری بزرگ تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۳۴۹۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ایده‌های جشنواره فاخر در آینده به کسب و کاری بزرگ در جامعه تبدیل می‌شود

جواد شکوری، مشاور شهردار در امور سالمندان و معلولین در گفت‌وگو با پانا گفت: «این جشنواره حدود 10 سال است که در سطح ایده های دانش آموزان برگزار می شود. ایده پردازان می گویند این برنامه را می توان به کودکی تشبیه کرد که به او راه رفتن را می آموزیم و او پس از مدتی، خودش شروع به حرکت می کند.»

وی افزود:« در جشنواره نیز باید کم کم از ایده پردازی دوری کرد و به سمت عملی شدن آن حرکت کنیم. ما می توانیم در این زمینه از نظریات دانش آموزان با توجه به سطح دغدغه، آموزش و سطح توانایی آنها استفاده کنیم.»

شکوری اظهار کرد: «همایش های این چنینی بسیار عالی است، ولی باید آنها را با نگاه بازتر دید و تنها از سطح ایده‌پردازی فراتر گرفت.»

وی در پایان تصریح کرد:«این اصول، اولین گام یک برنامه است و نیاز است تا در مراحل بعد با حمایت هایی که از طریق دستگاه های وابسته به دولت، آموزش و پرورش و همچنین شهرداری صورت می‌گیرد، جشنواره را به سمتی سوق دهیم که بتوانیم از ایده های قابل استفاده برداشتی داشته باشیم، به عنوان یک برنامه کامل از آن استفاده کنیم و در آینده آن را تبدیل به یک کسب و کار و شرکتی بزرگ درآوریم.»

دانش آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار