با ارزش بالای ۳۰۰میلیارد ریال;

قطعات ریخته گری تراكتورسازی تبریز به خارج از کشور صادر شد

مدیرعامل شركت ریخته گری گروه صنعتی تراكتورسازی ایران گفت: سال گذشته از قطعات ریخته تولیدی در ریخته گری تراكتورسازی به ارزش 300 میلیارد و 722 میلیون ریال به خارج از كشور صادر شده است.

کد مطلب: ۳۵۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،عبدالرحمن ارشدی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این میزان ارزآوری در قالب صادرات 8 هزار و 422 تن قطعات ریخته نصیب كشور شده است.

وی در مقایسه ارقام یاد شده با مدت مشابه اظهار داشت: تناژ و ارزش صادرات سال گذشته در مقایسه با سال 92 به طور مساوی از 11 درصد رشد برخوردار بوده است.

ارشدی مقصد صادرات محصولات تولیدی در مجموعه تحت مدیریتش را ایتالیا، بلاروس و برخی كشورهای اروپایی اعلام كرد و تصریح نمود: 11 شرکت فولاد و قطعه ساز کشور ایتالیا نظیر فیات، رویرو، پرآردی، او ام، آرجی، او ام آر، ایوکو و ... جزء قطعه سازان معتبر خودروسازان سبک و سنگین اروپا و حتی دنیا می باشند كه قطعات ریخته مورد نیاز خود را از طریق مجموعه ریخته گری تراکتورسازی ایران تامین می کنند.

این فعال عرصه صنعت كشور درباره عملكرد حوزه تولید ریخته گری تراكتورسازی ایران یادآور شد: سال گذشته نزدیك به 44 هزار تن انواع قطعات ریخته در این مجموعه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شده كه این حجم تولید در مقایسه با سال ماقبل آن رشد 12 درصدی داشته است.

به گفته وی مجموع فروش داخلی و خارجی ریخته گری طی سال93 نزدیك به 2 میلیارد ریال می باشد كه در مقایسه با سال 92 رشد 22 درصدی را نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار