شهردار ساری خبر داد

بهره برداری از ۱۳ طرح عمرانی در۱۳ رجب

خبرگزاری پانا: شهردار ساری از بهره برداری ۱۳ پروژه در۱۳ رجب همزمان با ولادت حضرت علی (ع) خبر داد و تصریح کرد: سند چشم انداز ۲۰ ساله ساری نیز در حال نگارش است که با تلاش مردم اعضا شورا و شهرداری محقق خواهد شد.

کد مطلب: ۳۴۱۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، مهدی عبوری شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری گفت: پروژه بزرگ پارک ملل ساری با کمک مردم ساری ایجاد شد و بزودی با حضور نمایندگان دولت تدبیر و امید پروژه بزرگ دیگری برای مردم اجرا خواهد شد .
وی توسعه گردشگری در ساری را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و توسعه ای مرکز استان برشمرد و افزود: ساری پیشانی مازندران است و رشد استان منوط به توسعه مرکز استان است .
شهردار ساری از واگذاری فاز دوم پارک قائم به بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: سازه ها و اقدامات گردشگری از پل تجن تا پل تنگه لته ساری گسترش خواهد داشت .
عبوری از انعقاد تفاهم‌نامه ای بین شهرداری، شورای شهر ساری با آب منطقه ای استان برای ایجاد سازه‌های آبی در حاشیه رودخانه تجن ساری خبر داد و افزود: این پروژه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) آغاز خواهد شد و شهرداری و شورای شهر بار دیگر با اجرای سازه های آبی کار بزرگی را در ساری اجرا خواهند کرد .
عبوری از بهره برداری ۱۳ پروژه در ۱۳ رجب همزمان با ولادت حضرت علی (ع) خبر داد و تصریح کرد: سند چشم انداز ۲۰ ساله ساری نیز در حال نگارش است که با تلاش مردم اعضا شورا و شهرداری محقق خواهد شد .
شهردار مرکز استان ابراز داشت: برای پیشبرد همه پروژه های ساری از مشاوران و کارشناسان زبده و با تجربه استفادده می شود .
وی از نوسازی و ترمیم بافت فرسوده ساری خبر داد و متذکر شد: توجه به بافتهای فرسوده و سنتی شهر تاکنون مغفول مانده است که باید از سوی مسولین و شهرداران مورد توجه قرار گیرد .
شهردار ضمن اعلام خبر افتتاح فاز نخست پروژه ابن شهرآشوب ساروی در سیزدهم رجب گفت: سه برگردان در مرکز استان نیز پس از سی سال در سیزده رجب به بهره برداری خواهد رسید .
عبوری از تکمیل پروژه مهار آبهای سطحی در سال ۹۴ خبر داد و افزود: افتتاح سی ان جی فرح اباد، پارکهای محله در سیزده رجب انجام می شودتا امید و شادی در مردم ساری دوچندان شود .
وی از تبدیل بافت فرسوده ترک محله ساری به نارنجستان خبر داد و تصریح کرد: زیر گذر پل گردن پس از سی سال در سیزده رجب افتتاح خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار