مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خبر داد:

افزایش تعداد تخت‌های اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) به 22 تخت

خبرگزاری پانا: مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: با ارتقای سطح اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) تعداد تخت های این بخش از شش تخت به 22 تخت ارتقا یافته است.

کد مطلب: ۳۱۴۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بابک عدلی در آئین افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اراک افزود: افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) و ارتقای سطح آن از شش تخت به 22 تخت ظرف مدت هفت ماه، ارتقاء پروژه هتلینگ و افتتاح بخش جدید پاتولوژی این بیمارستان در راستای ارائه خدمات بهینه به بیمه‌شدگان صورت گرفته است.

وی ابراز کرد: در حال حاضر بیمارستان شازند با ارائه خدمات مناسب توانسته بار بسیار زیادی را از بیمارستان ولیعصر(عج) اراک بردارد؛ اما فضای این بیمارستان جوابگوی بیماران و مراجعه کنندگان نمی باشد به همین دلیل هم قرار است از اواخر اسفند ماه طی شش ماه ارتقای فضای این مرکز انجام شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه 60 درصد جمعیت استان مرکزی بیمه هستند، اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت پرداخت هزینه‌های درمان برای دارندگان دفترچه بیمه در شهر‌ها شش درصد و در روستا‌ها به سه درصد رسیده است.

عدلی یادآور شد: سه بیمارستان تامین اجتماعی استان مرکزی بنابر ارائه خدمات مطلوب به مراجعین در کشور حائز رتبه و درجه یک شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار