بررسی وضعیت تخت‌های بیمارستانی تهران برای مواجهه با پیک‌های بعدی کرونا

تهران (پانا) - در جلسه ای که با حضور معاون درمان وزارت بهداشت و فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران برگزار شد، وضعیت تخت‌های مراکز درمانی تهران برای مواجهه با پیک‌های بعدی کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۷۴۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی وضعیت تخت‌های بیمارستانی تهران برای مواجهه با پیک‌های بعدی کرونا

به گزارش وبدا، در جلسه‌ای که با حضور قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران در محل ستاد مقابله با کرونای استان تهران برگزار شد، وضعیت مدیریت تخت های مراکز درمانی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

جان بابایی در این جلسه با اشاره به لزوم آمادگی تمامی بیمارستان‌های استان تهران برای مواجهه با پیک‌های بعدی کرونا، وضعیت تخت‌های درمانی در مراکز درمانی استان را مورد بررسی قرار داد. همچنین دکتر زالی نیز با اشاره به ضرروت ارائه خدمات به همه بیماران، به ارائه نکاتی درباره چگونگی تخصیص تخت‌های درمانی به بیماران کرونایی پرداخت.

در ادامه این جلسه که با حضور دکتـر رضا گل پیرا _ سرپرست دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، دکتر محمد تقی طالبیان معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، دکتر حبیب ملک پور سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت و جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، ظرفیت‌ها، نیازها و چالش های مراکز درمانی استان برای مقابله با پیک های بعدی کرونا مورد بررسی قرار گرفت و درباره مدیریت تخت های درمانی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار