اضافه شدن 57 تخت به تعداد تختهای بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان خوی

خبرگزاری پانا:معاون وزیر راه و شهرسازی ازاضافه شدن 57 تخت به تعداد تختهای بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان خوی خبرداد.

کد مطلب: ۳۰۸۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ظهر امروز مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی و مهندس خلیل محبت خواه مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و هیئت همراه از طرح ساخت بیمارستان 160 تختخوابی خوی بازدید كردند كه در این بازدید مهندس علیزاده گفت : طرح تحول سلامت یكی از طرح های خوب دولت تدبیر وامید است كه این طرح انتظارات مردم را در بخش سلامت افزایش و دولت جهت برآورد نمودن آن تلاش مضاعف خواهد نمود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی با بیان اینكه اكنون 140 بیمارستان نیمه تمام با 24 هزار و 200 تخت در كشور در حال ساخت است گفت: اولویت دولت ساخت و تكمیل این بیمارستان ها است.

مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به ارتقا تعداد تختهای بیمارستان از 160 به 217 تختخوابی خاطر نشان كرد: مساحت این پروژه 29 هزار 800 متر مربع و زیربنای آن 15 هزار و 270 مترمربع می باشد كه تاكنون برای اجرای پروژه 150 میلیارد ریال هزینه شده و 120 میلیارد دیگر نیز برای اتمام آن هزینه خواهد شد .

خلیل محبت خواه افزود : این بیمارستان شامل بخشهای مختلف از جمله درمانگاه بستری ، مراقبتهای وی‍ژه ، رادیولوژی ، رادیوگرافی ، آزمایشگاه ، داروخانه ، CCU، ICU،NICU و كلینیك های تخصصی از قبیل داخلی ، قلب و عروق می باشد .

وی پیشرفت فیزیكی پروژه را 70 درصد عنوان كرد و افزود : پیش بینی می شود عملیات اجرای این پروژه تا پایان سال 94 به اتمام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار