پیام تبریك مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به مناسبت روز راهدار

خبرگزاری پانا:مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی فرا رسیدن اول دی ماه، روز راهدار را به همه زحمتكشان این عرصه خطیر تبریك گفت.

کد مطلب: ۲۹۵۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس خلیل محبت خواه با ارسال پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع) ، فرا رسیدن یكم دی ماه روز راهدار را تبریك و تهنیت گفت متن پیام یه این شرح است :

بدون تردید راه های بین شهری به منزله شریان های حیاتی كشور و به عنوان یك سرمایه عظیم متعلق به نسل های گذشته، حال و آینده تلقی می شود كه نگهداری مطلوب و به هنگام از این مهم در دستان پر توان راهداران تلاشگر و با ایمان به عنوان امانتی بزرگ همواره مورد انتظار است.

نخستین روز دی ماه شروع فصل سرما كه به نام روز راهدار نام گذاری شده نمادی از روزهای سراسر خدمت و تلاش جامعه راهداران است كه در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان در جهت ایمنی سفرها، امید و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راه ها می كوشند.

این فرصت مغتنم بوده و مجالی است برای قدردانی و قدرشناسی از زحمات یكایك راهداران و همچنین خانواده های صبور آنان كه با بردباری و پشتیبانی شرایط انجام ماموریت شان را فراهم می كنند.

ضمن تبریك این روز بزرگ از تلاش شمـــا عزیزان كه در حفظ جان و مال مســـافران و استفاده كنندگان از راه ها به حق غیرت می كنید و بارها در این مسیر جان شیرین خود را بر سر پیمان گذاشته اید و جز به رضای حضرت حق تعالی نمی اندیشید، تقدیر و تشكر می كنیم.

از درگاه ذات اقدس الهی توفیق بیش از پیش شما را در انجام وظایف خطیر راهداری و ماموریت شغلی و تلاش بیش از پیش جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مسألت می نماید".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار