آغاز طرح زمستانه راهداری استان تهران در دماوند

دماوند (پانا ) - همزمان با نخستین روز از فصل زمستان و روز راهدار طرح زمستانه راهداری استان تهران در شهرستان دماوند آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح زمستانه راهداری استان تهران در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، طرح زمستانه راهداری استان تهران به مناسبت روز راهدار در نخستین روز از فصل زمستان به صورت نمادین در شهرستان دماوند آغاز شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: امروز در شهرستان دماوند با حضور مسئولان طرح زمستانه و اعزام نیروها و ماشین آلات خدمات رسان بخش راهداری را به جاده های کوهستانی و برف گیر داشتیم.

عادل مصدقی در ادامه بیان کرد : در راستای این طرح، اداره کل راهداری استان تهران با 450 نیروی متخصص به همراه 250 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در 27 باب راهدارخانه از امروز به صورت رسمی وارد فصل زمستان و طرح زمستانه خدمات راهداری شدند.

مصدقی تاکید کرد: همچنین به مناسبت روز راهدار به نمایندگی از استان تهران با حضور مسئولان و فرماندار شهرستان دماوند از راهداران با اهدای گل تجلیل به عمل آمد تا انشاالله با ارج نهادن به جایگاه این عزیزان و عرض خسته نباشید به آنان بتوانیم زحمات این عزیزان را که در طول سال و در شرایط سخت مشغول خدمات رسانی و باز نگه داشتن جاده های استان تهران تلاش میکنند را قدردان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار