تمام فرهنگیان جهت شرکت در دوره آموزش ضمن خدمت مجازی باید بصورت اینترنتی ثبت نام کنند

خبرگزاری پانا: کارشناس توسعه پژوهش،برنامه ریزی و آموزش انسانی و فناوری اطلاعات اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی فلارد گفت: سامانه جدیدی جهت برگزاری دوره ها و آزمونهای دوره های کوتاه مدت ضمن خدمت بصورت مجازی در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۲۸۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، حمید حقیقت گفت : با استفاده از سایت http://www.ltms.medu.ir برای سال تحصیلی جاری. همکاران می توانند در این سامانه جهت شرکت در دوره های مجازی ثیت نام نمایند در غیر اینصورت مجاز به شرکت در این آزمون ها نخواهند بود.

وی خاطر نشان کرد مدیران مجتمع ها و مدارس ملزم به اطلاع رسانی به کلیه همکاران شاغل در مدارس تحت پوشش خود می باشند .

حقیقت افزود زمان ثبت نام در دوره به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و در صورتی که همکاری در دوره ثبت نام نکرده باشد نمی تواند در آزمون آن شرکت نماید.

وی گفت : در صورت مشکل در ثبت نام فقط تا زمان ثبت نام فرصت دارید مشکل را به واحد ضمن خدمت ارجاع دهید و پس از آن عدم ثبت نام بر عهده شرکت کننده(فراگیر) است.

کارشناس توسعه پژوهش،برنامه ریزی و آموزش انسانی و فناوری اطلاعات اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی فلارد تصریح کرد آزمون تحت هیچ شرایطی مجدد برگزار نخواهد شد(با توجه به قرار گرفتن سایت آزمون بر روی سرورهای وزارتخانه پهنای باند کافی در نظر گرفته شده است)و کلیه ایرادات ثبت نامی به عهده فراگیر می باشد، لذا در ثبت نام در دوره ( در موعد مقرر) دقت فرمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار