نخستین جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان اردبیل برگزارگردید

خبرگزاری پانا: نخستین جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان اردبیل با حضور مدیركل و اعضای ستاد به منظور تعیین حوزه های تكثیر سوالات، اجرا، زمان شروع و پایان امتحانات داخلی، ناظران استانی، حوزه های تصحیح در دفتر مدیركل آموزش و پرورش برگزار شد .

کد مطلب: ۲۷۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیركل آموزش و پرورش استان ضمن تاكید بر اجرای مطلوب آزمون و به دور از هر گونه استرس گفت: آیین نامه های مربوط به امتحانات در دسترس دانش آموزان قرار داده شود.

احمدمحمودزاده با اشاره به تكریم معلمان و دانش آموزان در حوزه های اجرا و تصحیح، افزود: امتحانات بدون هیچ حاشیه ای و با رعایت تمامی اصول و مقررات به طور دقیق و منظم برگزار شود.

وی با بیان این كه هیچ نوع تخلفی در بحث امتحانات قابل قبول نیست، اظهار داشت: امتحانات در تاریخ و زمان اعلام شده برگزار خواهد شد و در صورت ضرورت و نیاز به تغییر باید كتباً از استان مجوز اخذ گردد.

مدیركل آموزش و پرورش ضمن قدردانی از تلاش های اداره سنجش استان، تصریح كرد: نهایت مراقبت در برنامه های آموزشی و تربیتی دانش آموزان انجام گیرد و شفاف و دقیق به مدیران مدارس و دانش آموزان و خانواده ها اطلاع رسانی گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار