برگزاری جلسه هماهنگی استانی امتحانات نهایی خرداد ماه 1401

اردبیل (پانا) - جلسه هماهنگی اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی در خصوص برگزاری امتحانات نهایی خردادماه 1401 به صورت ویدئو کنفرانس در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی استانی امتحانات نهایی خرداد ماه 1401

به گزارش اداره کل آموزش وپرورش اردبیل، در این جلسه کلام الله صفری، سرپرست آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه ارزشیابی امری مهم و اجتناب ناپذیر است، گفت: امتحانات علاوه بر اینکه میزان قبولی رشد تحصیلی و ارتقای کیفیت آموزشی را نشان می دهد در سرنوشت دانش آموزان نیز موثر است و باید با نهایت دقت و استفاده از افراد متعهد و مجرب صورت گیرد.

وی به شاداب سازی حوزه ها و محل برگزاری آزمون ها در راستای کاهش اضطراب و استرس دانش آموزان و اولیاء تاکید کرد.

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه سرپرست آموزش و پرورش استان نیز با توجه به اهمیت برگزاری آزمونها از تبیین سیاستهای جدید آموزشی برای افزایش ارتقای کیفیت آموزشی و کاهش فاصله با میانگین کشوری خبر داد.

شیرین زاده ،سرپرست اداره حراست آموزش و پرورش استان هم ضمن اشاره به رعایت موارد امنیتی در ارسال و دریافت سوالات ،خواستار استفاده از ناظرین در حوزه های اجرا با هماهنگی حراست ادارات مربوطه شد.

بهرام پوردنیا ،رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه عوامل اجرایی در برگزاری مطلوب امتحانات سال 1400 به تشریح نحوه اجرای برگزاری امتحانات و آخرین تغییرات در این زمینه اشاره کرد.

وی در ادامه رعایت دقیق موارد آیین نامه ای و رعایت پروتکل های بهداشتی و هماهنگی های لازم با سایر دستگاه های اجرایی در برگزاری مطلوب آزمون را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار