استاندار فارس عنوان کرد:

اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به ایزدخواست

خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: خدماتی که نظام جمهوری اسلامی به مناطق محروم کشورمان ارایه کرده به هیچ وجه قابل مقایسه با خدمات ناچیز قبل از انقلاب نیست.

کد مطلب: ۲۷۳۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد احمدی، در دیدار با مردم شهر ایزدخواست شهرستان آباده افزود: علاوه بر تلاش همه جانبه برای ارائه خدمات مورد نیاز به مناطق مختلف، مسوولان کوشیدند تا با حضور در بین مردم از نزدیک با آنها ارتباط صمیمانه برقرار کنند.
وی ادامه داد: چنین ارتباط صمیمانه ای که در جمهوری اسلامی بین مردم و مسوولان از ابتدا برقرار بوده و هست در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار توجه شایسته به شهر ایزدخواست به عنوان دروازه ورودی این استان شد و اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن ایزخواست در مسیر عبور آزادراه در دست احداث شیراز، آینده بسیار درخشانی برای این شهر می توان متصور بود.
احمدی گفت: همچنین قرار گرفتن ایزدخواست در محل تلاقی محور اصلی شیراز- اصفهان در کنار آزاد راه در دست ساخت شیراز - اصفهان شرایط بسیار مناسبی را برای پیشرفت و توسعه این شهر ایجاد کرده است که می طلبد مدیران از هم اینک برای بهره برداری از این ظرفیت برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
استاندار فارس، مهمترین نیاز ایزدخواست را تامین آب دانست و گفت: برای آبرسانی به این شهر تاکنون 60 میلیارد ریال هزینه شده است و برای تامین دیگر نیازهای آن نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی گفت: همچنین شهر ایزدخواست از نظر برخورداری از میراث فرهنگی نیزا ز شهرهای برجسته کشور است که از جمله آثار آن می توان به قلعه خشتی که از آثار بسیار قدیمی و کم نظیر در کشور است اشاره کرد.
احمدی افزود: پیگیری و اقدامات لازم را برای احیاء و نگهداری از این اثر تاریخی انجام خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار