رئیس آموزش و پرورش زنجانرود در گفتگو با خبرنگار پانا:

بازدید‌های مستمر و مداوم از مدارس و مجتمع‌های‌آموزشی

خبرگزاری پانا: مدیران مدارس به منظور رفاه مردم و اولیا در ایام تابستان بر اساس برنامه مشخص شده در آموزشگاه های تحت مدیریت خود به صورت منظم حضور داشته باشند

کد مطلب: ۲۴۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به منظور توجه بیش از بیش به مدارس و تلاش برای رفع مشکلات فیزیکی و آماده سازی هرچه بهتر فضاهای آموزشی برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید ، محمدابراهیم بهرامیان رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه و برخی از معاونین و کارشناسان اداره بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته با حضور در مدارس منطقه از نزدیک در جریان وضعیت فیزیکی و ثبت نام دانش آموزان قرار می گیرند .

وی در حاشیه این بازدید ها در گفتگو با خبرنگار پانا، با بیان این که بازدید‌های مستمر و مداوم ازکلیه مدارس و مجتمع‌های‌آموزشی در ایام تعطیلات با قوت تمام صورت می گیرد ، گفت : مدیران مدارس و کارکنان ستادی اداره در ایام تابستان هر کدام وظایفی دارند که باید در راستای آماده سازی مطلوب فضا های آموزشی برای سال تحصیلی جدید ، به خوبی انجام دهند .

محمدابراهیم بهرامیان افزود : مدیران مدارس با تعامل مناسب با اولیا ، انجمن اولیای مدارس ، شورا ها و دهیاران برای حفظ و نگه داشت مطلوب مدارس خود در ایام تعطیلات ، اهتمام جدی داشته باشند .

وی از مدیران مدارس خواست به منظور رفاه مردم و اولیا در ایام تابستان بر اساس برنامه در آموزشگاه های تحت مدیریت خود به صورت منظم حضور داشته باشند .

خبرنگار افتخاری: عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار