مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه با روسای ادارات مناطق و نواحی استان مطرح کرد:

ضرورت کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی

زنجان (پانا) - جلسه روسای ادارات مناطق و نواحی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، معاونین و روسای مناطق و نواحی 14گانه استان به صورت ویدئو کنفرانس در سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه ویدئو کنفرانسی ضمن تبریک ایام، اظهار کرد: از تمامی همکاران پر تلاشم در مناطق و نواحی 14گانه استان تشکر می‌کنم، دلسوزی و پیگیری‌های شما همکاران بسیار روحیه بخش است.

مظفری تصریح کرد: در سال گذشته به همت تمامی همکاران، اقدامات خوبی در حوزه های مختلف از جمله تهیه امکانات سخت افزاری برای آموزش های مجازی صورت گرفت و از این پس لازم است کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی را در اولویت قرار دهیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه با اشاره به لزوم مستندسازی جلسات و همچنین بازدید‌های مستمر از مدارس، افزود: ضرورت دارد روسای مناطق نسبت به مستندسازی برنامه ها پرداخته و همواره پاسخگو باشند.

مظفری بیان کرد: اگر مسئولیتی می‌گیریم بایستی نسبت به آن متعهد بوده و با انجام درست وظایف، با سربلندی از آن خارج شویم و بتوانیم آسیب شناسی به موقع داشته باشیم تا ضعف های احتمالی را مرتفع کنیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع ثبت نام دانش آموزان از جمله موضوعات مهم است که ضرورت دارد مدیران مناطق پیش بینی های لازم در این خصوص را داشته باشند و به درستی برنامه ریزی کنند.

مظفری تصریح کرد: روسای مناطق باید اطلاعات دقیق و به روز شده ای از مدارس و آمار منطقه داشته باشند، چرا که برای برنامه ریزی مناسب و پیشبرد برنامه ها در آموزش و پرورش داشتن اطلاعات و آمار دقیق الزامی است.

این مقام مسئول با اشاره به اولویت‌های اجرایی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ گفت: مهمترین اقدامات ما در سال جدید، پیگیری اجرایی شدن اولویتهای ششگانه وزارت آموزش و پرورش در سطح استان خواهد بودتا با اجرایی شدن تمامی این شش اولویت گامهای اساسی در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی برداریم.

کیفیت بخشی، رویه مناسب در نقل و انتقالات معلمان، حرکت بر مدار سند تحول، سازمان دهی دقیق نیروهای انسانی، نظارت حداکثری و برنامه ریزی برای هفته معلم از جمله موارد مورد تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان در این نشست بود.

در ادامه این جلسه معاونین اداره کل در خصوص برنامه های هر معاونت توضیحاتی ارائه دادند و همچنین روسای مناطق و نواحی استان نیز به بیان نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار