از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد

قانون انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار

خبرگزاری پانا : رئیس جمهور در نامه‌ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت قانون اجازه به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار را ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۲۳۸۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا رئیس جمهور در نامه‌ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت قانون اجازه به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار را ابلاغ کرد.

رئیس مجلس در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (123) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون اجازه به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار که با عنوان طرح دو فوریتی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود، با تصویب در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ 27/3/1393 و تأیید شورای نگهبان، به پیوست ابلاغ می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ـ علی لاریجانی

این قانون در نامه دیگری از سوی حسن روحانی رئیس جمهور به وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور جهت اجرا ابلاغ شد.

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون اجازه به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار» که در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ بیست و هفتم خرداد ماه یکهزار و سیصد و نود و سه مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 4/4/1393 به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 23260/454 مورخ 9/4/1393 مجلس شورای اسلامی واصل شده است، به پیوست جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

رئیس‌جمهور ـ حسن روحانی

قانون اجازه به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار

ماده واحده ـ به وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه داده می‌شود در سال 1393 در سقف بازرسان به کارگرفته شده در سال 1392 با تأمین اعتبار از ردیف 17ـ 550000 قانون بودجه سال 1393 کل کشور جهت اجرای طرح بازرسی کالا و خدمات بدون هزینه جدید اقدام نماید.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ بیست و هفتم خرداد ماه یکهزار و سیصد و نود و سه مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 4/4/1393 به تأیید شورای نگهبان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار