معاون وزیر تعاون:

در صورت خطرناک بودن محیط کار، اجازه پلمب وجود دارد

تهران (پانا) - وزارت تعاون اعلام کرد بازرسان این مجوز را دارند در صورتی که محیط کار خطرساز و خطرناک باشند، آن واحد را تعطیل و پلمب کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
در صورت خطرناک بودن محیط کار، اجازه پلمب وجود دارد

به گزارش ایرنا، علی حسین رعیتی فرد در جریان سفر ۲ روزه خود به خوزستان، در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیران عامل شرکت های پتروشیمی و سایر شرکت های صنعتی شهرستان ماهشهر در سالن شهید همدانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این شهرستان بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر به عنوان نوک پیکان جنگ اقتصادی، امروز وظیفه خطیری دارد و می تواند با تولید هر چه بیشتر و بهتر قدرت و توان کشور را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان برای دانشجویان کشور فضا را به گونه ای ترسیم کردند که دستاوردهای انقلاب اسلامی را نمی بینند افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی از جمله ایجاد پتروشیمی ها را در کارنامه کاری خود دارد.

رعیتی فرد ادامه داد: در سال ۹۲ دشمنان این کشور و نظام تلاش کردند تا با محدود کردن واردات بنزین فشار وارد کنند اما متخصصان پتروشیمی دغدغه بنزین را به فرصت تبدیل کردند و امروز پالایشگاه خلیج فارس ۴۵ میلیون لیتر بنزین تولید می کند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار قانون مناطق آزاد در وزارتخانه مورد ارزیابی قرار گرفت افزود: در بخش روابط کار برای حفظ و صیانت از نیروی کار مصوبه ای با شورای عالی مناطق آزاد مصوب کردیم و بازرسی ایمنی را تشکیل دادیم.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این وزارتخانه بحث مهارت آموزی به جد دنبال می شود ادامه داد: در نظر داریم تا از ظرفیت شرکت های تولیدی و کارخانه ها برای تربیت نیروی کار استفاده کنیم.

رعیتی فرد افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که کارگر ساده، به کارگر توانمند و بامهارت تبدیل شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته انضباط کار در سطح کشور بیان کرد: این‌کمیته می تواند کمک کارفرما باشد و اگر کارگری تخطی کرد این کمیته ورود می کند؛ در استان‌ها می توان از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

رعیتی فرد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدت ۲ روز برای دیدار با مسوولان و کارگران واحدهای صنعتی در خوزستان و بازدید از برخی شرکت های تولیدی، به این استان سفر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار