برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ فرهنگی، هنری و ادبی «آب طعم زندگی» در استان خوزستان

خبرگزاری پانا: فراخوان سومین مسابقه فرهنگی، هنری و ادبی «آب طعم زندگی» با همکاری شرکت آبفای خوزستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان منتشر شد.

کد مطلب: ۲۳۴۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، عبدالنبی شاکریان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با اعلام این خبر گفت: سومین مسابقه فرهنگی، هنری و ادبی آب طعم زندگی در قالب تفاهم‌نامه منعقد شده با شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در بیش از 40 مرکز ثابت کانون برای کودکان و نوجوانان 7 الی 17 سال برگزار می‌شود.

شاکریان با بیان این که این مسابقه در راستای گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب برای کودکان و نوجوانان استان اجرا می‌شود افزود: در این برنامه مسابقه‌های نقاشی، عکاسی، خوش نویسی، و داستان‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.
وی توضیح داد: آب و زندگی، آب و صرفه جویی، آب و سلامتی، آب و هدفمندسازی یارانه‌ها، آب بهترین نوشیدنی، آب و آشنایی با مراحل تصفیه آن، آب در نگاه کودکان، آب و ارزش اقتصادی آن، آب و پرداخت به موقع قبوض، آب و روش‌های پرداخت قبوض و آب و سامانه پاسخگویی 122 موضوعات این مسابقه هستند.
مدیرکل کانون استان خوزستان با اشاره به این که کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با حضور در مراکز کانون سراسر استان در این مسابقه شرکت کنند از دیگر بچه های خوزستانی هم که خارج از کانون دارای آثار مرتبط با این مسابقه هستند خواست تا آثار خود را جهت شرکت در این برنامه فرهنگی، هنری و ادبی به مراکز کانون شهرستان خود تحویل بدهند.
شاکریان آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را 31 شهریور 1392 اعلام کرد و یادآور شد برگزیدگان این مسابقه نیز در مراسمی که با حضور مسئولان کانون و آبفای خوزستان در پایان آبان ماه 1392 برگزار می‌شود معرفی و تقدیر خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار