کارخانه سیمان دشتستان حامی مالی تیم فوتبال برازجان شود

خبرگزاری پانا : رئیس ورزش و جوانان شهرستان دشتستان گفت: در همه جا هر مرکز صنعتی هست نام یک تیم را یدک می کشد اما در دشتستان خبری نیست من تقاضا دارم که کارخانه سیمان دشتستان حامی مالی یکی از تیم های فوتبال برازجان شود.

کد مطلب: ۲۱۲۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ، علی حاجیانی، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و مربیان فوتبال شهرستان دشتستان با بیان اینکه مکان های ورزشی در دشتستان فرسوده هستند و نیاز به نوسازی و ساماندهی دارند اظهار کرد: تکمیل خوابگاه ورزشکاران و نوسازی کف پوش برخی از سالن های ورزشی در شهرستان ضروری است.
وی با تاکید بر حمایت شرکت‌های صنعتی از تیم‌های ورزشی افزود: در همه جا هر مرکز صنعتی هست نام یک تیم را یدک می کشد اما در دشتستان خبری نیست.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان دشتستان بر حمایت مالی کارخانه سیمان دشتستان از تیم فوتبال این شهرستان تاکید و گفت: دشتستان دارای کارخانه صنعتی سیمان است اما در امور ورزش کاری نمی کند و من تقاضا دارم که این کارخانه حامی مالی یکی از تیم های فوتبال برازجان شود.
حاجیانی افزود: البته هر سال کمک هایی از طرف این شرکت به ورزش انجام می شد ولی از سال گذشته تاکنون وجهی پرداخت نشده است و فوتبال نیازمند منابع مالی پایدار است.
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر در همه زمینه توانمندی لازم را دارد ولی تاکنون نتوانسته به جایگاه حقیقی خود دست یابد.
محمد نجفی افزود: با تلاش همه آحاد جامعه می توان فوتبال استان بوشهر را متحول کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار