تصویر برداری ˝بزم آخر˝ در بازارچه شاپور

خبرگزاری پانا: تصویربرداری سریال ˝بزم آخر˝ به کارگردانی سجاد شهریاری از جمعه هفته گذشته در بازارچه شاپور آغاز شده و تا اوایل سال آینده نیز ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۹۴۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ خانه ای در خیابان خردمند و ناصرخسرو لوکیشن های بعدی این پروژه خواهد بود که تصویربرداری قرار است در آنجا انجام شود.

آتیلا پسیانی، امید روحانی، انوشیروان ارجمند، امیرحسین رستمی، الهام چرخنده، کامران تفتی، علیرام نورایی، مهدی ماهانی، مهدی فقیه، زهره حمیدی، محمدرضا عباس نژاد، فرهاد آئیش و شیما عباسی بازیگران اصلی این پروژه هستند که از این بین در اولین روز تصویربرداری، پسیانی، ارجمند، چرخنده، ماهانی و نورایی مقابل دوربین شهریاری رفته اند.

امروز نیز در این لوکیشن پسیانی و چرخنده مقابل دوربین خواهند رفت.

شهریاری کارگردان این سریال درباره شرایط تولید پروژه گفت: با توجه به زمان پخش مجموعه در ایام فاطمیه فروردین سال آینده قرار است طی هفته آینده تدوین نیز همزمان با تصویربرداری آغاز شود تا این سریال هرچه زودتر آماده پخش شود. طی روزهای آینده تدوینگر و صداگذار کار مشخص خواهد شد.وی در پایان توضیح داد: تصویربرداری به طور کامل در تهران انجام می شود. ضمن اینکه بخش هایی از کار نیز در شهرک سینمایی دفاع مقدس خواهد بود. طبق برنامه ریزی ها تصویربرداری تا اوایل سال آینده به پایان خواهد رسید.

"بزم آخر" که قرار است در شش قسمت روی آنتن رود، داستان رضوان چرخنده دختر سیداحمد و دانشجوی تئاتر را روایت می کند که در حال تحقیق در مورد تعزیه است. رضوان در این راه با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو می شود که همین اتفاقات باعث پی بردن او به حقایقی از گذشته پدرش منجر شده تا اینکه ...

شهریاری در کارنامه خود ساخت تله فیلم های "حاجی بهشتی" و "پرواز کبوتر" را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار