مدیرکل همراه اول استان البرز:

اختلال شبکه همراه اول تا عید امسال در ساوجبلاغ مرتفع می شود

خبر گزاری پانا:طی نشستی با حضور فرماندار ساوجبلاغ و مدیر کل همراه اول استان البر مسایل ومشکلات تلفن همراهدر این شهرستان مورد بحث و برسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۹۱۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛علی حدادی فرماندار ساوجبلاغ با ابراز رضایت از پوشش تلفن همراه در بیشتر نقاط شهری و روستایی این شهرستان خواستار بررسی بیشتر و توسعه آن در روستاهای گلین رود، اسپیداران، وشگین، سیرود، سیبستان ، سنج وسیباندره شد.

حدادی افزود: در شهر جدید هشتگرد نیز نقاط کور برای آنتن دهی وجود دارد و شهروندان از آن کلایه دارند که با بررسی بیشتر نسبت به رفع آن اقدام گردد.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه تعطیلات نوروزی در پیش است و موقعیت تلفن های امدادی 3شماره ای با تلفن همراه مشکلاتی را برای ادارات امداد رسان ایجاد کرده خواستار رفع مشکل آن شد.

در ادامه مدیر کل همراه اول استان البرزوعده داد تا قبل از فرارسیدن سال جدید در خصوص مشکلات مطرح شده اقدام واهتمام لازم را برای رفع آن انجام دهد.

اسداللهی افزود ما بیشترین مشترکین استفاده از اینترنت همراه اول را در ساوجبلاغ داریم حتی از شهرستان کرج نیز بیشتر است وبا در خواستی که امروز مطرح شد پهنای باند برای مشترکین همراه اول در این شهرستان به دو برابر افزایش می یابد.

وی گفت : به زودی نقاط کور شهرستان برای آنتن دهی شناسایی و ظریفیت آن مناطق افزایش می یابد.

مدیر کل همراه اول استان البرز در خاتمه از واگذاری 7هزار سیم کارت رایگان با 15 هزارتومان شارژ برای ساکنان مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت تمامی نقاط غیر فعال و کور این شهر با همراه اول مرتفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار